همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی : اول در نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی که ما روی ارتفاع معمول که ۹۰ سانت  می باشد محاسبه میکنیم . در ساخت نرده یک نرده حفاظ ساختمان ردیف وسط که ملاک ارتفاع حساب می گردد.تعداد این میله ها که در میان تولید کنندگان حفاظ روی دیوار ساختمان با نام های مختلف مانند تراکم ،ستون و .. نامیده میشود بر وزن محصول اثر زیادی دارد.

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، میلگرد

 از آنجا که میلگرد شاکله اصلی حفاظ  می باشد قیمت میلگرد بر قیمت نرده حفاظ روی دیوار تاثیر مستقیم نیز دارد .در ردیف وسط قبلا فقط از ۳ ردیف به تعداد ۹ و ۱۱ و ۱۳ استفاده  می گردید که به ترتیب نام حفاظ کم تراکم و متوسط و پر تراکم را به خود اختصاص می دادند .

در کنار این ردیف اصلی که یک متر است و میله در طرفین ردیف وسط طراحی  می گردید که ارتفاع آنها بین ۸۰ تا ۸۵ سانت  می باشد. مجدد در کار این دو ردیف به صورت قرینه دو میله با ارتفاع۶۰ سانت در کنار میله های قبلی چیده شده است و در پایین نرده برای اتصال ۲ ریل موازی به تعداد میلگرد های وسط میله های خم دار ۲۵ سانتی چیده  می گردد.

مجموع چیدن این میله ها سبب  می گردد که وزن نرده تولید شده تغییر بکند که این مسئله مهم ترین عامل تغییر قیمت حفاظ شاخ گوزنی  است. امروز که بنده این مقاله را می نویسم ۱۳۹۷/۰۸/۱۵  می باشد که مواد اولیه قیمت ثابتی ندارند ولی کارگری و بخش خدمات ثابت  می باشند.

بنابراین نتیجه میگیریم که بیشترین تاثیر را در قیمت نرده حفاظ ساختمان قیمت میلگرد  می باشد. در مقالات قبلی نحوه محاسبه نرده فلزی دیوار را نوشته ام که در اینجا مجدد به آن اشاره میکنم . نحوه محاسبه قیمت حفاظ دیوار بدین طریق  می باشد.
قیمت وزن هر متر حفاظ به نرخ روز میلگرد سایز ۱۰+ هزینه های دستمزد + هزینه مواد مصرفی همانند سیم جوش و رنگ پودری = تمام شده قیمت حفاظ شاخ گوزنی  می باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ روی دیوار

نحوه ساخت حفاظ روی دیوار را هم قبلا تقریبا توضیح دادیم . یک واقعیت وجود دارد در مورد خرید کلیه محصولات که اگر خریدار اطمینان داشته باشد که کالایی را که میخرد به قیمت می باشد حتما با آرامش خاطر بیشتر و با اعتماد خرید خود را انجام میدهد ضمنا فروشنده کالا هم که دیگر استرس از دست دادن مشتری را ندارد روی کار خود متمرکز  می گردد و تولید کنندگان حفاظ هم با آرامش خاطر روی طراحی و نحوه بهینه تر کردن تولیدات خود از همه لحاظ اقدام می کنند.

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

در قیمت حفاظ شاخ گوزنی تقریبا تفاوت زیادی ما بین سازندگان مختلف وجود ندارد چرا که طراحی این نوع نرده حفاظ بر روی ۵ ردیف در عرض استوار می باشد و نوع خم یا استفاده از وسایل اولیه متوسط و ضعیف اختلاف چندانی در قیمت تمام شده ایجاد  نمی کند .

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی و تاثیر ارتفاع آن در مناطق مختلف

این که در مشاورات قیمت یک حفاظ با ارتفاع ۱ متر مختلف  می باشد فقط در ستون های وسط می باشد که همان گونه که توضیح دادیم تعداد ستون های بکار رفته در وسط  می باشد.قیمت حفاظ شاخ گوزنی در تهران با قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج تفاوت ندارد چرا که اکثر تولید کنندگان حفاظ شاخ گوزنی در منطقه ای در غرب تهران ما بین تهران و کرج می باشد.

 

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، مقایسه قیمت با حفاظ بو ته ای

در مورد قیمت حفاظ بوته ای باید عرض بکنم که حفاظ مورد نظر در هر شرکت تقریبا متفاوت  می باشد و این مسئله خرید را برای خریداران کمی مشکل میکند چرا که در اصل این گونه از نرده حفاظ در ابتدا همان حفاظ شاخ گوزنی است با آین تفاوت که در وسط به جای استفاده از یک ردیف ۱ متری از دو ردیف موازی ۱ متری استفاده  می گردد که این بیشتر به دلیل بالا بردن ضریب امنیت و رفع یک ابهام ساده در بین خریداران است که امکان عبور با استفاده از چند پتو و یا قرار دادن زیر پایی ماشین روی نرده و عبور از آن قسمت را رفع نماید .

به همین دلیل که ما از ۷ ردیف در عرض در این نوع نرده استفاده میکنیم طبعا وزن میلگرد مصرفی افزایش یافته و این یعنی افزایش قیمت حفاظ ، البته باید خاطر نشان کنم که با توجه به ثابت بودن عواملی مانند جوشکاری و رنگ و حمل و نقل و نصب در همه نرده حفاظ های روی دیوار بهترین انتخاب برای افرادی که میخواهند بهترین خرید را در این گونه از محافظ های ساختمان داشته باشند همین حفاظ بوته ای  می باشد چرا که با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی و فاصله کم آن با قیمت حفاظ بوته ای صرف به خرید حفاظ نوع دوم می باشد.

  • ۹۸/۰۲/۲۳
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی