همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

حفاظ شاخ گوزنی و امنیت روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی امروزه با شکل و شمایلی کاملا جدید نسبت به حفاظ های قدیمی ساخته می شود و همچنین این حفاظ ها در اشکال مختلف توسط دستگاه ساخته می شوند این حفاظ ها بسیار تیز و برنده می باشند که افرادی با تجربه آنها را می سازند و با حالتی کاملا استاندارد آنها را جوش می دهند ، همچنین این حفاظ ها در اندازه های متفاوت و در رنگ های بسیار شیکی ارائه داده میشود این حفاظ به دلیل شیک بودن می تواند ظاهری باورنکردنی به ساختمان دهد که به جز تامین امنیت کامل ساختمان شما ، جذابیتی بی حد و مرز به ساختمان شما اضافه می کند در مورد امنیت این حفاظ می توان به لبه های تیز و برنده آن اشاره کنیم که عبور از آن را غیر ممکن می سازد ، از طرفی شرکت ما می توانی با تضین کیفیت و گارانتی خیال شما را از بابت حفاظ راحت کند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ شاخ گوزنی و امنیت روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی و فنس های روی دیوار برای جلوگیری از ورود سارقان و حیوانات و همچنین ورود افراد ناخواسته درست شده است حفاظ های شاخ گوزنی بیشتر به عنوان حفاظ بر روی دیوار ساخته و طراحی میشوند اما می توانید از آنها در قسمت های دیگر حیاط هم نسبت به سفارش خود استفاده کنید. امروزه ما با انواع حفاظ موجه هستیم که از هم رده های آن می توان به حفاظ بوته ای ، حفاظ آبشاری و … اشاره کرد تمامی این حفاظ ها استاندارد می باشند و مورد تایید نیروی انتظامی کشور است و از لحاظ امنیت و استحکام کاملا مورد تایید می باشند ، طراحی این حفاظ ها به گونه ای است که سارق اگر حرفه ای هم باشد امکان عبور از آن به علت لبه های تیز این حفاظ وجود ندارد.

جنس این حفاظ از فولاد مقاوم و میلگرد های ۱۰ می باشد و ارتفاع آن بر ارساس نظر کارشناسان نصب حفاظ شاخ گوزنی تعیین میشود که به طور معمول بین ۵۰ نا ۱۲۰ است.

حفاظ شاخ گوزنی امروزه  به عنوان یکی از پرفروشترین حفاظ های کشور محسوب می گردد و یک نسل جدید حفاظ روی دیوار محسوب میشود. شکل و شمایل این حفاظ دقیقا الهام گرفته شده و کپی شده از شاخ های گوزن است و بدیهی است که نام این حفاظ هم از شاخ گوزت نشات گرفته شده است ، طبق ارتفاع این حفاظ که در قبل به آن کردیم این حفاظ در تراکم ۸ ، ۱۰ ، ۱۲ ، و ۱۵ تولید و به بازار ارائه میشود  و رنگ های این حفاظ معمولا به صورت کوره ای ف روغنی و یا پودری می باشد.

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی با سیستم های امنیتی دیگر ، حفاظ شاخ گوزنی و امنیت روی دیوار

این حفاظ در مقایسه با انواع دزدگیرهای پرهزینه و اکثر روش های مشابه و هزینه ساز بسیار باصرفه تر است چرا که دوربین ممکن است با رفتن برق و … با مشکل مواجه شود ، نصب این حفاظ تقریبا آسان می باشد و با توجه به محیط اطراف ساختمان ، شرایط متفاوتی را دارد کاربرد این حفاظ در نماهای سنگی، فلزی ، و یا کامپوزیت قابل نصب و طراحی می باشد. مواد مورد استفاده این حفاظ میخ و تسمه می باشد و با این لوازم روی دیوار تثبیت میشوند. این روش و همین مواد مصرفی باعث صرفه جویی در نصب این حفاظ شده است.

ما مفتخریم که سالیان بسیار تولید این حفاظ را در کارخانه خود و با دادن بهترین خدمات به هم میهنان عزیز کشورمان انجام داده ایم و امنیت دیوارهای آنها را تامین کرده ایم زیرا که ما مشتریان خود را برای یکبار کار کردن با آنها هیچ وقت نخواسته ایم ، شما می توانید در صورت سوال در مورد حفاظ شاخ گوزنی هم اکنون با ما تماس بگیرید و مطمئن باشید نصابان و متخصصان ما شما را برای بنصب بهترین حفاظ بر روی دیوار خود کمک خواهند کرد .

 

https://www.coalindia.in/ActivityFeed/MyProfile/tabid/64/UserId/578437/language/en-US/Default.aspx

  • ۹۸/۰۸/۰۲
  • علی یعقوبی

نظرات (۱)

  • ehsangold ehsangold
  • این حفاظ ها ظاهر خیلی زیبایی هم دارند و از اون یکی مدل ها بهترند و نمای قشنگ تری به ساختمون میدن..

    مطلب جالبی بود

    خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید:

    حلقه ازدواج نماد چیست و چه تاریخچه ای دارد؟

    مشاهده شرایط فروش اقساطی طلا و جواهر 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی