همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بررسی محیط اطراف برای نصب حفاظ

هنگامی که شما یک حصار جدید دریافت می کنید، نمی توانید فقط در مورد خودتان فکر کنید – باید همسایگان اطراف خود را در نظر بگیرید. اگر نوع حصار مورد نظر شما در محله شما مجاز باشد، ممکن است احساس کنید که چراغ سبزی باشد برای نصب حفاظ. با این حال، حصار شما ممکن است در حیاط شما باشد، اما همسایگان شما هنوز هر روز از خانه ها یا پنجره ها خانه شما را دید بزنند. در ادامه این مقاله به بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ در خانه شما میپردازیم.

مطمئن شوید که خطوط املاک ملک شما برای بررسی محیط اطراف برای نصب حفاظ  کاملا مشخص است

آیا می دانید که ملکیت شما شروع و پایان دارد و آیا واقعا در مورد آن مطمئن هستید که چه ابعادی است؟ این یک ایده خوب است که نقشه خانه خود را بررسی کنید و ابعد آن را بررسی کنید و با استفاده از سند خانه جزئیات را بررسی کنید. اگر این سند را از دست داده اید، ممکن است بتوانید آن را از شهرداری تهیه کنید. شما همچنین می توانید یک زمین شناس را استخدام کنید تا مرزهای ملک خود را مشخص کنید. علاوه بر این، یک نقشه بردار می تواند شما را کمک کند، به شما یک ایده واضح تر نشان دهد دقیقا همان جایی که حصار شما می تواند باشد.

 

با همسایه خود صحبت کنید ، بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ

حصار شما قطعا باید در خطوط اموال شما قرار داشته باشد و با مقررات نصب گردد ، در حقیقت نیازی به صحبت با همسایگان خود در مورد آن نیست. با این حال، حسن نیت ارائه میدهد که شما بتوانید از آنها بپرسید و اگر مشکلی در مورد حصار شما وجود دارد، ممکن است قانون و نصب قانونی حفاظ ، شما را از این مشکل رها کند. علاوه بر این، اگر قصد دارید تقسیم بین منازل شما باشد یعنی حفاظی برای دو خانه به صورت مشترک باشد بین شما و همسایه ی شما، این امر می تواند چیزی باشد که همسایه شما دوست داشته باشد! و همچنین با تقسیم پروژه می توانید هزینه ها را تقسیم کنید و برای شما به صرفه تر باشد .


شما همچنین میتوانید برای نصب حفاظ روی دیوار خود از حفاظ شاخ گوزنی استفده کنید.

بعضی از انواع نرده ها یکطرف پایانی دارند که به راحتی قابل نمایش هستند و دید خوبی دارند و ساخت آنها متفاوت می باشد. به طور خاص، نرده های پانل جامد که اغلب برای حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند عموما مانند این ساخته می شوند. طرفی که نرده به پایان می رسد باید خانه همسایه شما باشد.

با این حال، بسیاری از انواع دیگر حصارها دو طرف پایانی دارند و به همین علت به  آنها اغلب “حصارهای همسایه خوب”  می گویند. شما می توانید یک حصار محافظ جانبی دو طرفه را نصب کنید. حصارهای دو طرفه با “ساخت ساندویچ” ایجاد میشوند که همچنین آنها را قویتر می کند.

البته، شما معمولا به دنبال حصار خوب هستید – شما نمی خواهید حصار شما محو باشد، شما می خواهید حیاط خود را تمیز نگه دارید، و شما نمی خواهید چوب های پوسیده شما حصار شما حیاط خانه خود را کثیف کند. با این حال، این واقعا نه تنها به نفع شماست که حصاری خوب را انتخاب کنید و همچنین این حصار نما و زیبایی ساختمان شما را چند برابر میکند که البته ممکن است همسایگان شما آن را دوست نداشته باشند.حتما حصاری نصب کنید که از عهده آن برایید. اگر شما نمی توانید تعمیر و نگهداری یک حصار چوب را انجام دهید، باید به مواد نگهدارنده ای مانند وینیل یا آلومینیوم فکر کنید. حصار رنگی تیره تر نیز خاک کمتری نشان می دهد و نیازی به پاک کردن آن اغلب وجو ندارد.

اگر این دستورالعمل ها را برای حصار دنبال کنید، در نهایت با استرس بسیار کمتر حفاظ خانه خود را نصب می کنید و با بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ می توانید با خیال راحت بهترین حفاظ را برای خانه ی خود لحاظ کنید. همانطور که در پروژه کار می کنید با همسایگان نزدیک خود ارتباط برقرار کنید، ممن است در نصب و راه اندازی آن آنها هم به شما کمک کنند و همچنین آنها را کمی متقاعد کنید که هدفتون از نصب این حفاظ چه چیزی است.

  • علی یعقوبی
  • ۰
  • ۰

درمورد حفاظ استاندارد باید گفت که از قدیم نیاز انسان ها به حفاظت آن ها را به کار های گوناگونی برای حفظ حریم و جان خود وادار کرده میباشد. انسان ها برای از راه و روش ‌های گوناگونی استفاده کرده‌اند. انسان ها در تمام دوره های زندگی نیاز به محافظت از خود را احساس کرده اند و تا به امروز که هنوز متجاوزان به حریم دیگر انسان ها پابر جا میباشند.

هرچند امروزه تکنولوژی های جدید برای حفاظت از خانه ها وجود دارد، اما باز هم با توجه به نیاز تکنولوژی موجود به برق و احتمالات خرابی آن ها؛ نیاز به حفاظ استاندارد کاملا دیده می شود. در ادامه ویژگی های یک حفاظ استاندارد شرح داده خواهد شد.

ویژگی های یک حفاظ استاندارد

نسل جدید حفاظ استاندارد در حال رشد است و شرکت های بسیاری در حال تولید حفاظ در مدل های متفاوت و نام های متفاوت می باشند که محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند؛ اما چقدر در مورد حفاظ استاندارد اطلاعات داریم و چگونه حفاظی را باید انتخاب کنیم.

یکی از مزیت های این نسل حفاظ استاندارد تنوع آن است که به مشتری این قدرت را می دهد که بتواند حفاظ دلخواه خود را انتخاب کند؛ اما در این بین فاکتورهای مشترکی در بین همه مدل های حفاظ با هر برندی وجود دارد که مشتری نمی بیند و نمی تواند بدون داشتن اطلاعات از کیفیت حفاظی که می خرد آگاه باشد. به چندین مورد از این اطلاعات می پردازیم.

 

امنیت

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب حفاظ استاندارد بحث امنیت است. باید توجه داشته باشیم حفاظی را انتخاب کنیم که در مرحله اول دارای ارتفاع کافی (حداقل ۷۵ سانتی متر) باشد و عرض آن (حداقل ۵۰ سانتی متر) باشد که تمام سطح دیوار را پوشش داده و تا متجاوزان نتوانند از آن عبور کنند. در مرحله بعد حفاظ استاندارد باید دارای کارایی بالایی باشد.

 

خرید

در خرید حفاظ حتما باید به طراحی آن دقت داشت که به صورت یکنواخت و  ریتمیک باشد که تاثیر به سزایی در زیبایی حفاظ دارد. از دیگر مسائلی که در طراحی حفاظ استاندارد به وجود می آید، نحوه نقاط اتصال شاخه ها به یکدیگر است. شاخه ها باید طوری به یکدیگر متصل گردند که امکان شکستگی آن ها به پایین ترین حد ممکن برسد و میزان امنیت به بالاترین حد ممکن برسد.

 

جوشکاری

بحث جوشکاری در حفاظ یکی دیگر از مواردی است  که در هنگام خرید حفاظ باید به آن دقت فراوانی داشته باشیم. جوش ها باید به صورت دو طرفه باشد تا استحکام داشته باشند. جوش یکطرفه در مقابل جوش دوطرفه هیچ مقاومتی ندارد و در کمترین تکان امکان شکستن را دارد. در صورت شکستن چندین شاخه امکان عبور سارقین بسیار بالا می رود و عملا حفاظ ناکارآمد می گردد.

 

نکات ساده

با توجه کردن به چندین نکات ساده می توانیم حفاظی مناسب برای منزل، محل کار، باغ و یا ویلا و حتی کارخانه خود انتخاب کنیم و عبور سارقین را غیر ممکن سازیم. از دیگر نکاتی که در انتخاب حفاظ می توان پرداخت انتخاب ارتفاع حفاظ است. حفاظ ها در ارتفاع های حداقل ۷۵ و حداکثر ۱۲۰ الی ۱۵۰ تولید می گردد.

 http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=172941

رنگ آمیزی

در انتخاب حفاظ باید رنگ آمیزی باید به صورت یکنواخت باشد و تمام سطح حفاظ را پوشش دهد تا در اثر رطوبت و شرایط جوی مانند باد باران به حفاظ آسیب نرسد که بهترین روش رنگ آمیزی به صورت الکترواستاتیک است. شما می توانید برای انتخاب بهترین و مناسب ترین حفاظ برای منازل و مکان هایی که نیاز به حفاظ دارند با قائم حفاظ تماس گرفته و درخواست مشاوره و بازدید رایگان از منازل خود را داشته باشید.

  • علی یعقوبی
  • ۰
  • ۰

حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی برچه اساسی می باشد؟

حفاظ شاخ گوزنی و سوالات  : اصولا برای انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی به این صورت عمل می شود که باید دقت بکنید اگر کسی بر روی دیوار بایستد  نتواند از روی حفاظ عبور کند پهنا و تراکم حفاظ ها نیز در این مورد تاثیر گذار  می باشد .اصولا  حفاظ هایی که بر روی درب نصب می شوند کوتاه تر از حفاظ هایی است که بر روی دیوارها قرار می گیرند  .


حفاظ های نصب شده برای روی درب معمولا ۶۰ الی ۷۰ سانتیمتر میباشد. درب منزل به دلیل نداشتن جای پا برای ایستادن و عبور از بالای حفاظ نیاز به حفاظ های بلندتری ندارد .اندازه مناسب برای حفاظ روی دیوار ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می باشد .استفاده از حفاظ های بالاتر از این اندازه در شرایط خاص و صلاح دید تیم نصاب انجام می شود .در انتخاب اندازه حفاظ حتما نظر نصاب حفاظ را لحاظ بفرمایید . نصاب به دلیل تجربه زیادی که در نصب حفاظ دارد و مسائل تکنیکی و فنی که با آن اشنا می باشد از زوایای مختلف نحوه حفاظ کشی و امنیت محل را  بررسی می کند.


انتقال حفاظ شاخ گوزنی ،  حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 


یکی از سوالاتی که بعضا برخی مشتری ها می پرسند این  می باشد که امکان این وجود دارد که حفاظی که در محلی نصب شده را برداشت و در محل دیگری نصب کرد ،در این مورد باید عرض شود که بله امکان این کار وجود دارد منتهی حتی المقدور سعی بکنید  بر روی این  کار حساب نکنید انتقال حفاظ به این صورت کار بسیار خطرناکی می باشد و حتی احتمال صدمه خوردن به دیوارها و ساختمان نیز وجود دارد.


در چه مکان هایی از حفاظ های شاخ گوزنی نباید استفاده کنیم ؟ حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=172941

همانطور که حفاظ های شاخ گوزنی مانعی خوبی برای جلوگیری از نفود به محل  هستند  استفاده نادرست از حفاظ نیز می تواند مشکل آفرین باشد . حفاظ های شاخ گوزنی و سایر حفاظ ها نباید درتراس و بالکان ها مورد استفاده قرار گیرند ، نوک تیز آن می تواند خطر آفرین  باشد . حفاظ ها نباید بر روی سطح زمین نصب شوند زیرا حداکثر ارتفاع حفاظ  ۱/۵ می باشد و این ارتفاع به تنهایی نمی تواند سد محمی در برابر ورود باشد به همین دلیل معمولا حفاظ ها را بر روی دیوار نصب می کنند.  در محل هایی که کابل برق با تعداد زیاد وجود دارد در نصب حفاظ باید ملاحظات خاصی انجام داد.

https://www.ghaem-hefaz.com/

  • علی یعقوبی