همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی برچه اساسی می باشد؟

حفاظ شاخ گوزنی و سوالات  : اصولا برای انتخاب ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی به این صورت عمل می شود که باید دقت بکنید اگر کسی بر روی دیوار بایستد  نتواند از روی حفاظ عبور کند پهنا و تراکم حفاظ ها نیز در این مورد تاثیر گذار  می باشد .اصولا  حفاظ هایی که بر روی درب نصب می شوند کوتاه تر از حفاظ هایی است که بر روی دیوارها قرار می گیرند  .


حفاظ های نصب شده برای روی درب معمولا ۶۰ الی ۷۰ سانتیمتر میباشد. درب منزل به دلیل نداشتن جای پا برای ایستادن و عبور از بالای حفاظ نیاز به حفاظ های بلندتری ندارد .اندازه مناسب برای حفاظ روی دیوار ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می باشد .استفاده از حفاظ های بالاتر از این اندازه در شرایط خاص و صلاح دید تیم نصاب انجام می شود .در انتخاب اندازه حفاظ حتما نظر نصاب حفاظ را لحاظ بفرمایید . نصاب به دلیل تجربه زیادی که در نصب حفاظ دارد و مسائل تکنیکی و فنی که با آن اشنا می باشد از زوایای مختلف نحوه حفاظ کشی و امنیت محل را  بررسی می کند.


انتقال حفاظ شاخ گوزنی ،  حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 


یکی از سوالاتی که بعضا برخی مشتری ها می پرسند این  می باشد که امکان این وجود دارد که حفاظی که در محلی نصب شده را برداشت و در محل دیگری نصب کرد ،در این مورد باید عرض شود که بله امکان این کار وجود دارد منتهی حتی المقدور سعی بکنید  بر روی این  کار حساب نکنید انتقال حفاظ به این صورت کار بسیار خطرناکی می باشد و حتی احتمال صدمه خوردن به دیوارها و ساختمان نیز وجود دارد.


در چه مکان هایی از حفاظ های شاخ گوزنی نباید استفاده کنیم ؟ حفاظ شاخ گوزنی و سوالات

 

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=172941

همانطور که حفاظ های شاخ گوزنی مانعی خوبی برای جلوگیری از نفود به محل  هستند  استفاده نادرست از حفاظ نیز می تواند مشکل آفرین باشد . حفاظ های شاخ گوزنی و سایر حفاظ ها نباید درتراس و بالکان ها مورد استفاده قرار گیرند ، نوک تیز آن می تواند خطر آفرین  باشد . حفاظ ها نباید بر روی سطح زمین نصب شوند زیرا حداکثر ارتفاع حفاظ  ۱/۵ می باشد و این ارتفاع به تنهایی نمی تواند سد محمی در برابر ورود باشد به همین دلیل معمولا حفاظ ها را بر روی دیوار نصب می کنند.  در محل هایی که کابل برق با تعداد زیاد وجود دارد در نصب حفاظ باید ملاحظات خاصی انجام داد.

https://www.ghaem-hefaz.com/

  • ۹۸/۰۴/۰۱
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی