همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

ما در مدت ۲۰ سال از  نوع تجربه های حمام لذت می بریم و میدانیم چه عملکردها و روالهای جدیدی می تواند در این اتاق بیشترین استفاده را داشته باشدجستجوی بدون اتلاف وقت به این موضوعات میپردازیم و تحقیقات خود را در اختیار شما قرار میدهیم ، ما پیش بینی می کنیم حمام های آینده دقیقاً در کجا قرار میگیرند!

نتایج مربوط به این تحقیقات بر چهار صحنه آینده گرایی متمرکز شده است : حداکثر سفارشی سازی سرویس بهداشتی به گونه ای است که پاسخگوی خواسته های هر کاربر باشد. استفاده از بالاترین فناوری برای دستیابی به سرویس بهداشتی که موجب حفظ سلامتی و سلامتی کاربران می شود. تعهد جدی به حمام های خودکفا ، پایدار و سازگار با محیط زیست است.  اشتیاق برای تبدیل حمام به یک آبگرم کوچک که در آن کاربران می توانند استراحت کنند و با خودشان ارتباط برقرار کنند.

حمام های اکو ، مزایای حمام های مدرن

فرسودگی تدریجی منابع ممکن است استفاده از حمام های آینده را تأکید شدید کند تا حدی که از طریق بازیابی گرما و تصفیه آب ، تأثیرات مثبتی بر محیط زیست داشته باشد.

حمام های اکو نیز با مکانیزم های خلاقانه و طراحی های پایدار ارائه شده است :

– هواکش های اکو : آب و هوا در سرهای دوش مخلوط می شوند که در مقایسه با شیرهای معمولی موجب صرفه جویی حداکثر ۶۰٪ آب می شوند.

– سیستم باز کردن آب سرد: شیرآلات بهداشتی ما دارای محدود کننده های جریان ، دکمه Ecostop و کارتریج های ECO سوئیچ دو موقعیتی است. این مفهوم شامل سیستم باز کردن آب سرد است ، مکانیسمی که از شیر آب در مرکز روشن می شود و از این طریق فقط آب سرد آزاد می شود ، بنابراین امکان کنترل دمای آب را فراهم می آورد.

– شیرآلات LED : مجموعه Urban C نوعی شیر را که فن آوری روشنایی LED در آن گنجانده شده است ، ارائه می دهد. از این طریق می توان دمای آب را بدون حتی لمس آن دانست. این سیستم نیازی به منبع تغذیه ندارد ، زیرا پویایی است که با جریان آب ایجاد می شود.

– سیستم شستشوی سرویس بهداشتی دوگانه ECO: وسایل بهداشتی دارای سرویس دوگانه توالت ECO است. ما با یک فناوری نوآورانه را کار می کنیم که قادر به صرفه جویی در مقدار زیادی آب است ، زیرا بسته به نوع استفاده ، بین ۲ مدل سیستم فلاشینگ امکان انتخاب وجود دارد.

فن آوری بالا به تجهیزات حمام می رسد ،  مزایای حمام های مدرن

 دیجیتال سازی تجهیزات حمام خود را از طریق سایر نوآوری های فناوری مانند شیرهای دیجیتال و شیرهای ترموستاتیک انجام داده است. نوآوری خالص برای ایجاد دوش احیا کننده سفارشی تر ، که از تغییرات ناگهانی دما جلوگیری می کند.

حمام به عنوان یک فضای SPA برای رفاه حال مردم ، مزایای حمام های مدرن

امروزه حمام به یکی از مناطق مورد علاقه خانه تبدیل شده است که در آن می توانید استراحت کرده و اوقات خود را اختصاص دهید. فضایی که در آن می توانید در را پشت سر خود قفل کرده و از استرس و نگرانی های روزمره فرار کنید. فناوری آینده نه تنها با هدف ایجاد فضاهای معتبر از آرامش و سلامتی بلکه در فضاهای درمانی که فناوری از طریق خلق و خو ، از طریق رنگ ، بو ، صدا و واقعیت مجازی تأثیر می گذارد ، قرار دارد.

در حمام های مدرن ، ما دارای دوش از قبیل مدل های فصل یا سالن با استفاده از کروتراپی و هیدروتراپی هستیم که تجربیات احیا کننده و آرامش بخش را برای کاربران خود ایجاد می کنند ، از ویژگی های این حمام گرفتن با رنگ و انواع مختلف آب خروجی آن میتوان،  به عنوان : باران ، باران محیطی ، آبشار ، جت مرکزی یا بخارساز از ویژگی های این حمام های مدرن می باشد.

 

 

  •  
  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی