همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

بررسی محیط اطراف برای نصب حفاظ

هنگامی که شما یک حصار جدید دریافت می کنید، نمی توانید فقط در مورد خودتان فکر کنید – باید همسایگان اطراف خود را در نظر بگیرید. اگر نوع حصار مورد نظر شما در محله شما مجاز باشد، ممکن است احساس کنید که چراغ سبزی باشد برای نصب حفاظ. با این حال، حصار شما ممکن است در حیاط شما باشد، اما همسایگان شما هنوز هر روز از خانه ها یا پنجره ها خانه شما را دید بزنند. در ادامه این مقاله به بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ در خانه شما میپردازیم.

مطمئن شوید که خطوط املاک ملک شما برای بررسی محیط اطراف برای نصب حفاظ  کاملا مشخص است

آیا می دانید که ملکیت شما شروع و پایان دارد و آیا واقعا در مورد آن مطمئن هستید که چه ابعادی است؟ این یک ایده خوب است که نقشه خانه خود را بررسی کنید و ابعد آن را بررسی کنید و با استفاده از سند خانه جزئیات را بررسی کنید. اگر این سند را از دست داده اید، ممکن است بتوانید آن را از شهرداری تهیه کنید. شما همچنین می توانید یک زمین شناس را استخدام کنید تا مرزهای ملک خود را مشخص کنید. علاوه بر این، یک نقشه بردار می تواند شما را کمک کند، به شما یک ایده واضح تر نشان دهد دقیقا همان جایی که حصار شما می تواند باشد.

 

با همسایه خود صحبت کنید ، بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ

حصار شما قطعا باید در خطوط اموال شما قرار داشته باشد و با مقررات نصب گردد ، در حقیقت نیازی به صحبت با همسایگان خود در مورد آن نیست. با این حال، حسن نیت ارائه میدهد که شما بتوانید از آنها بپرسید و اگر مشکلی در مورد حصار شما وجود دارد، ممکن است قانون و نصب قانونی حفاظ ، شما را از این مشکل رها کند. علاوه بر این، اگر قصد دارید تقسیم بین منازل شما باشد یعنی حفاظی برای دو خانه به صورت مشترک باشد بین شما و همسایه ی شما، این امر می تواند چیزی باشد که همسایه شما دوست داشته باشد! و همچنین با تقسیم پروژه می توانید هزینه ها را تقسیم کنید و برای شما به صرفه تر باشد .


شما همچنین میتوانید برای نصب حفاظ روی دیوار خود از حفاظ شاخ گوزنی استفده کنید.

بعضی از انواع نرده ها یکطرف پایانی دارند که به راحتی قابل نمایش هستند و دید خوبی دارند و ساخت آنها متفاوت می باشد. به طور خاص، نرده های پانل جامد که اغلب برای حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند عموما مانند این ساخته می شوند. طرفی که نرده به پایان می رسد باید خانه همسایه شما باشد.

با این حال، بسیاری از انواع دیگر حصارها دو طرف پایانی دارند و به همین علت به  آنها اغلب “حصارهای همسایه خوب”  می گویند. شما می توانید یک حصار محافظ جانبی دو طرفه را نصب کنید. حصارهای دو طرفه با “ساخت ساندویچ” ایجاد میشوند که همچنین آنها را قویتر می کند.

البته، شما معمولا به دنبال حصار خوب هستید – شما نمی خواهید حصار شما محو باشد، شما می خواهید حیاط خود را تمیز نگه دارید، و شما نمی خواهید چوب های پوسیده شما حصار شما حیاط خانه خود را کثیف کند. با این حال، این واقعا نه تنها به نفع شماست که حصاری خوب را انتخاب کنید و همچنین این حصار نما و زیبایی ساختمان شما را چند برابر میکند که البته ممکن است همسایگان شما آن را دوست نداشته باشند.حتما حصاری نصب کنید که از عهده آن برایید. اگر شما نمی توانید تعمیر و نگهداری یک حصار چوب را انجام دهید، باید به مواد نگهدارنده ای مانند وینیل یا آلومینیوم فکر کنید. حصار رنگی تیره تر نیز خاک کمتری نشان می دهد و نیازی به پاک کردن آن اغلب وجو ندارد.

اگر این دستورالعمل ها را برای حصار دنبال کنید، در نهایت با استرس بسیار کمتر حفاظ خانه خود را نصب می کنید و با بررسی موقعیت مکانی برای نصب حفاظ می توانید با خیال راحت بهترین حفاظ را برای خانه ی خود لحاظ کنید. همانطور که در پروژه کار می کنید با همسایگان نزدیک خود ارتباط برقرار کنید، ممن است در نصب و راه اندازی آن آنها هم به شما کمک کنند و همچنین آنها را کمی متقاعد کنید که هدفتون از نصب این حفاظ چه چیزی است.

  • ۹۸/۰۴/۱۶
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی