همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

اکثر شرکت ها امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده بیشتر از حفاظ های نسل جدید که همان حفاظ شاخ گوزن ، حفاظ بوته ای ، حفاظ نیزارحفاظ ایستاده ، نیزه ای  و انواع دیگر این گونه حفاظ ها برای امنیت استفاده می کنند.امروزه با توجه به شرایط ایجاد شده بیشتر از حفاظ ها برای امنیت استفاده می کنند.حفاظ ها مدل ها و رنگ های متفاوتی نیز دارند که امروزه دو نوع از حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای پرفروش ترین حفاظ های بازار هستند . حفاظ های بوته ای را حفاظ های بوته خاری نیز می گویند که شکل کلی این حفاظ الهامی از بوته های خار دارد می باشد را تولید کرده اند.

حفاظ بوته ای را به نام حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم نیز همچنین  میشناسند.

شکل کلی این حفاظ ترکیبی از شاخ های گوزنی و بوته زارها است.

 

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای

 بدان معنی که از ترکیب حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ بوته ای نوعی از نسل جدید حفاظ پدید آمده که البته این نوع از حفاظ ترکیبی را فقط صنایع فلزی آهن سازان تولید می کنند.

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی پرتراکم توسط جوشکاران ماهر آهن سازان در جهات متفاوت جوش داده می شود بطوریکه شبکه ای از نرده های درهم تنیده و متراکم ایجاد می شود که البته این کار با درخواست خریدار و مشتری قابل تولید است که حفاظ شاخ گوزنی هر چه متراکم تر باشد امنیت و آرامش بیشتری را نیز  ایجاد می کند.

 

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای | حفاظ شاخ گوزنی | حفاظ بوته ای

 

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و موارد استفاده

 

حفاظ شاخ گوزنی را می توان برای ساختمان های مسکونی، اداری ، ویلایی و حتی برای بالکن ها و انواع فنس ها نصب کرد.

از لحاظ امنیت و ایمنی تفاوتی بین حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ شاخ بوته ای وجود دارد.

 ولی از لحاظ هزینه تولید ، زیبایی و طول عمر مطمعناً حفاظ شاخ گوزنی مزایای بیشتری دارد.

 

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای  و استفاده در مکانهای نظامی

در حفاظ بوته ای خارها به صورت نامنظم است و هرکدام به جهتی متفاوت رشد کرده می باشد که با ایجاد این شبکه خاری عبور را غیر ممکن میسازد. حفاظ های بوته ای از میلگرد های فرم دار نامنظم با رنگ های متنوع در جهات مختلف کنار یکدیگر قرار داده می گردد.از این نوع حفاظ برای پایگاه های نظامی – فرودگاه ها و مدارس ،هتل ها و … استفاده  می گردد .حفاظ های شاخ گوزنی همانطور که از اسمش مشخص می باشد از شکل شاخ های گوزن  گرفته شده می باشد.شاخ های گوزن به صورت منظم و یکپارچه در کنار یگدیگر قرار می گیرند  و حفاظ شاخ گوزنی به همین صورت تولید شده می باشد با یک الگو خاص طراحی و ساخته می شود و به طور منظم کنار یکدیگر قرار می گیرند.

 

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و حفاظ های قدیم

حفاظ های شاخ گوزنی نسبت به حفاظ های قدیمی که نه زیبایی داشتن و نه ایمنی بالا ،  قابل مقایسه نمی باشد. حفاظ های شاخ گوزنی با استفاده از قطعات فلزی که در شکل های مختلف خم می گردند و توسط دستگاه های تیزرو بریده می گردد و توسط افراد ماهر به صورت مرتب و زنجیره ای کنار هم قرار می گیرند.

مقایسه حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای و مزایا آنها

از مزایای مهم حفاظ شاخ گوزنی تیز بودن سرآنها است  که به هیچ عنوان نمی توان از آنها عبور کرد.متراکم بودن این حفاظ ها باتوجه به درخواست مشتری تولید می گردد که هر چه متراکم تر باشد امنیت و آرامش بیشتری را ایجاد می کنند.حفاظ های شاخ گوزنی را می توان برای ساختمان های مسکونی،اداری، ویلایی و حتی برای بالکن ها و انواع فنس ها نصب کرد. از لحاظ امنیت و ایمنی تفاوتی بین حفاظ شاخ گوزنی حفاظ بوته ای وجود دارد ولی از لحاظ  هزینه تولید ، زیبایی و طول عمر مطمعنا حفاظ شاخ گوزنی مزایای بیشتری دارد.

 

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی