همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

همه چی اینجا هست!

کلیه ی خدمات تاسیساتی

  • ۰
  • ۰

حفاظ فلزی

همانطور که در قسمت بیرونی خانه خود در منطقه  قدم می زنید ، درختچه ها و تخت های گل خود را تحسین می کنید ، از خطوط دید از موقعیتهای مختلف موجود در ملک خود لذت می برید ، مدام به فکر راه هایی برای جذاب تر شدن آن هستید – یک درختچه جدید در اینجا ، پله های سنگی را آنجا می کشید. شما همچنین در مورد خانواده یا حیوانات خانگی خود در داخل فکر می کنید و راه هایی برای ایمن تر کردن آنها. بعضی اوقات ، حتی به این فکر می کنید که چه کاری می توانید انجام دهید تا خانه شما برای خریداران آینده جذاب تر شود.یک ایده که می تواند تمام آن پایه ها را بپوشاند یک حفاظ آلومینیومی زینتی است. نرده های آلومینیومی با چندین مزیت بارز نسبت به سایر انواع نرده ها از جمله فولاد زینتی یا آهن فرفورژه زیبایی ، ارزش و امنیت بیشتری را به خانه شما می بخشد.

ابتدا بیایید به دو مزیت حفاظ فلزی زینتی نسبت به انواع دیگر مانند چوب ، یا پیوند زنجیره ای نگاه کنیم:

 

حفاظ های حیاط آلومینیوم زیبایی را اضافه می کنند
حفاظ فلزی جذاب ترین حفاظ است که می توانید به خانه خود اضافه کنید ، بدین معنی که هنگام فروش خانه خود بیشترین ارزش را به شما می دهد. یک حفاظ فلزی به طور خودکار ظاهر معتبری را به خانه شما اضافه می کند و جذابیت آن را افزایش می دهد. نرده های تزئینی به سبک های مختلفی ارائه می شوند که برای انواع معماری مناسب است ، از سنتی گرفته تا معاصر ، بنابراین فکر نکنید خانه شما برای نرده های تزئینی مناسب نیست. یک طراح حرفه ای می تواند شما را به سمت نرده کامل راهنمایی کند.

یک حفاظ زینتی همچنین فضای محوطه سازی خانه شما را تقویت می کند ، نه اینکه باغ های زیبایی را که در اطراف چمن خود پرورش داده اید مخفی نکنید.

حفاظ های حیاط آلومینیوم تقویت امنیت
شاید شما نمی خواهید خانه خود را از جهان پنهان کنید ، اما می خواهید آن را از شکارچیان در امان نگه دارید. نرده های فلزی به اندازه کافی قوی هستند و برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی می توانند در هر ارتفاع ساخته شوند. چالش رو به روی یک حفاظ فلزی باعث می شود هر جنایتکار در جاده بگردد و به دنبال یک هدف آسان تر باشد.

اگر بخشی از دغدغه امنیتی شما نگه داشتن کودکان و حیوانات خانگی در داخل حفاظ است ، می توانید یک مش محکم و ناگهانی را در قسمت داخلی حصار اضافه کنید تا نفوذپذیری کمتری داشته باشد.

 

اکنون ، بیایید در مورد مزایای حفاظ آلومینیوم نسبت به فولاد و آهن فرفورژه صحبت کنیم:

نرده های آلومینیومی حیاط اقتصادی هستند
یک حفاظ آلومینیومی زینتی اساساً همان ظاهر فولادی یا آهن فرفورژه را به شما می دهد ، اما با هزینه کمتری. حفاظ آلومینیومی به طور کلی ۲۵-۴۰ دلار در هر پا نصب شده در حالی که فولاد ۳۰-۴۵ دلار در هر پا و آهن فرفورژه ۳۵-۵۰ دلار در هر پا است. با افزودن ویژگی های تزئینی و درب که باعث می شود حفاظ شما منحصر به فرد تر و مناسب تر برای خانه و سبک شما باشد ، تفاوت هزینه افزایش می یابد.

 

نرده های آلومینیومی حیاط اقتصادی هستند
آلومینیوم همچنین باعث صرفه جویی بیشتر در طول عمر حفاظ می شود زیرا عملاً بدون تعمیر و نگهداری است. فولاد و آهن فرفورژه زنگ زده و از بین می روند ، بنابراین آنها باید هر چند سال یکبار دوباره پالایش شوند. آلومینیوم زنگ نخواهد زد و تمام عمر خود را در نرده حفظ می کند.

 

نرده های آلومینیومی حیاط سازگار با محیط زیست هستند
در حالی که فولاد ، آهن و آلومینیوم از جنس مواد سازگار با زمین هستند و با روکش های ایمنی محیط زیست به پایان رسیده اند ، آلومینیوم تنها موردی است که ۱۰۰ درصد قابل بازیافت است. همچنین می توان چندین بار بازیافت کرد زیرا در طی فرآیند بازیافت خراب نمی شود. استاندارد صنعت طبق اعلام انجمن نرده های آمریکا خواستار ساختن نرده های آلومینیومی از حداقل ۷۰ درصد آلومینیوم بازیافت شده است.

 

همچنین بخوانید : حفاظ شاخ گوزنی

هنگامی که شما آماده ساخت خانه خود با حفاظ جدید هستید ، در مورد بهترین گزینه برای خانه خود با ما تماس بگیرید.  یک تجارت خانوادگی است و نزدیک به ۳۰ سال تجربه . طراحان ما خوشحال خواهند شد که با شما همکاری کنند تا ظاهر کاملی را برای تکمیل خانه شما پیدا کنند و یک تخمین رایگان از هزینه حفاظ جدید شما ارائه دهند.

  • ۹۸/۰۷/۰۴
  • علی یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی